هشدار مرکز مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی درباره خطر جنگ آتی با حزب الله لبنان

مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نسبت به خطر درگیری آتی با حزب‌الله لبنان در شمال اراضی اشغالی هشدار داد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در یک مطالعه طولانی که بخش‌هایی از آن منتشر شده، گزارش داد: در صورتی که اسرائیل وارد درگیری احتمالی با حزب‌الله لبنان و یا جنبش حماس شود، جبهه داخلی اسرائیل در مقایسه با درگیری‌های قبلی با این دو، با خطری بی‌سابقه مواجه خواهد شد.

همچنین این مرکز اسرائیلی در گزارش خود آورده است: جبهه داخلی شمالی با جنگی سخت از طرف حزب حزب‌الله و جنبش فلسطینی حماس مواجه خواهد شد به شکلی که پیش‌بینی می‌شود روزانه صدها راکت و خمپاره شلیک شوند و خسارت‌هایی به زیرساخت‌های استراتژیک و امکانات حیاتی ومهم "اسرائیل" وارد شوند.

مرکز یاد شده وابسته به دانشگاه تل‌آویو تاکید کرد: حزب‌الله تلاش خواهد کرد مناطق پرجمعیت واقع در منطقه الجلیل شمالی و یا ارتفاعات جولان اشغالی سوریه و دیگر مناطق را به اشغال درآورد.

پیش از این نیز بارها مسؤولان رژیم صهیونیستی درباره خطرات توانمندی‌های نظامی حزب‌الله لبنان در شمال و جنبش حماس در جنوب و احتمال وارد آوردن خساراتی به زیرساخت‌های این رژیم و نیز تلاش برای اشغال بخش‌هایی از ارتفاعات جولان یا الجلیل در شمال اراضی اشغالی هشدار داده بودند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.