کاغذهای خوشنویسی ایرانی تولید شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی و فناوری، هومان بابااولادی مدیر عامل شرکت دانش‌بنیانی گفت: یکی از مشکلات خوشنویسی و هنرهای مشابه در کشور، نیاز به کاغذهای هنری خاصی است که با کاغذ گلاسه متفاوت است.

وی ادامه داد: این کاغذها از خارج از کشور وارد می‌شود و هر برگ از این کاغذها در سایز ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. متاسفانه این محصولات وارداتی عمدتاً نه نشان تجاری مشخصی دارند و نه توضیحی در مورد کیفیت آنها بر روی بسته‌بندی محصول، ارائه شده است.

بابااولادی ضمن توضیح فعالیت‌های تحقیقاتی شرکت، افزود: با توجه به نیاز کشور به این محصول توانستیم این محصول را در داخل کشور با عنوان «فرایند تهیه کاغذهای هنری آهار مهره با استفاده از آهار دانه‌های گیاهی» به ثبت برسانیم.

این فعال دانش‌بنیان با اشاره به روند تجاری‌سازی محصول گفت: محصول بومی‌سازی شده کشور با نشان تجاری مشخص و با کیفیت مناسب با قیمتی بسیار کمتر از نمونه مشابه خارجی در داخل عرضه می‌شود. با این همه متاسفانه هنوز بسیاری از هنرمندان کشور از وجود چنین محصولی آگاه نیستند.

مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان، با اشاره به فعالیت‌های شرکت برای بازاریابی، گفت: در حال حاضر این محصول به نوعی به صورت دست‌ساز تولید می‌شود و برای تولید صنعتی و نیمه صنعتی آن نیازمند حمایت و اخذ تسهیلات مناسب هستیم.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.