نماینده سبزوار : طرح راهبردی لغو تحریم ها مُهر باطلی بر مذاکرات بی فایده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 آذر) قوه مقننه در تذکر شفاهی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور ترکیه، گفت: ملت بزرگ ایران و ترکیه دو کشور دوست و برادر بوده که در غم و شادی در کنار یکدیگر هستند و مخدوش کردن روابط حسنه تاریخی و راهبردی و تلاش برای رقابت های مخرب، مطلوب ملت های ایران و ترکیه نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

وی در همین راستا خطاب به رئیس جمهور ترکیه بیان داشت: محصول بعثت پیامبر گرامی اسلام، اتحاد و حذف تعصبات قومی بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، اظهار داشت: طرح مذکور دستان خالی دولت پر می شود. این طرح مهر باطلی بر اندیشه مذاکرات بی فایده، تعهدات یک سویه خسارت بار، سرخوشی های پوچ و اعتمادهای بی سرانجام است. امیدوارم دولت با اجرای این طرح و طرح تامین کالاهای اساسی به وظیفه قانونی خود عمل کند.

نجم آبادی در ادامه تذکر خود درباره ضرورت همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: بازنشستگان عمر خود را در خدمت عمران و آبادی این سرزمین سپری کردند، اما امروز طعم تلخ تبعیض آشکار را احساس می کنند. امیدوارم با توجه به گستردگی جمعیت بازنشستگان اقدامات عاجلی برای همسان سازی حقوق آنها صورت گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس در بخش پایانی تذکر خود به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، گفت:آقای حاجی میرزایی  ساماندهی دقیق نیروهای متعدد و متنوع آموزشی و نیروهای فراموش شده طرح مهرآفرین و نیروهای خدماتی و رفع تاخیر در پرداخت حقوق حق التدریسی ها به ویژه نیروهای خرید خدماتی به اقدامات مقتضی نیاز دارد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.