تقدیر جمعی از شهروندان منطقه 21 تهران از زهره الهیان در گره‌گشایی از پرونده واگذاری املاک حاکم شرعی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،‌ پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری پرونده واگذاری املاک حاکم شرعی که پس از انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی با حکم حاکم شرع و یا ذیل ماده 147 و 148 به افراد محروم و مستضعف از جمله مناطق تهرانسر، فرحزاد، سعادت‌آباد و دیگر مناطق تهران و یا سایر شهرها واگذار شده است و بنا به دلایلی تا کنون موفق به تسویه حساب و اخذ سند نشده‌اند، سرانجام این موضوع با تلاش‌های زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشستی با محمد سلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و وزیر راه و شهرسازی نسبت به صدور واگذاری  اسناد مالکیت این املاک برای افراد مذکور دستوراتی را صادر کرده است.

گفتنی است که این املاک با متراژ کمتر از 200 متر در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی به‌دستور حاکم شرع به خانواده‌های محروم و مستضعف منطقه واگذار شده‌اند و بعضی از افراد به‌دلایل مختلفی با گذشت بیش از سی سال از واگذاری و ساخت مسکن در آن موفق به اخذ سند نشده‌اند و طی دو سال اخیر نیز به‌جای روال گذشته نرخ کارشناسی روز ملاک محاسبه قرار گرفته است که از توان مالکان خارج است.

در همین‌حال،‌ مرتضی آذربرزین نماینده شهروندان منطقه 21 تهران  با اهدای لوح سپاس به زهره الهیان در نامه‌ای از تلاش‌ها و پیگیری‌های این نماینده مجلس شورای اسلامی تشکر کرده است.

متن نامه مذکور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خواهر گرامی سرکار خانم دکتر الهیان
نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی
دیده ی بیدار و امیدوار مردم تهران و ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به درخواستهای مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.

اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن سرکار عالی در جهت رفع موانع اخذ سند مالکیت اقشار انقلابی تهران بالاخص ساکنین منطقه ٢١ که با مساعدت وزیر محترم مسکن و شهرسازی همراه گردید ،بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.

به پاس این شرافت و فضیلت، این لوح سپاس در کمال امتنان و افتخار تقدیم محضر گرانقدر سرکار عالی می گردد.

از درگاه احدیت، تداوم توفیق و موفقیت،سلامت و سعادت را مسالت دارد.
 با احترام
نماینده شهروندان منطقه ٢١ تهران
مرتضی آذربرزین

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.