ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر به دنبال خرید خانه‌ای در جزیره اختصاصی فلوریدا

"پیج سیکس" در گزارش اختصاصی روز سه‌شنبه خود نوشت، ایوانکا ترامپ، مشاور دونالد ترامپ و جارد کوشنر، مشاور ارشد ریاست جمهوری آمریکا، آماده بستن قرارداد معامله ۳۱.۸ میلیون دلاری قطعه زمینی با منظره دریا در جزیره "ایندین کریک" یا "پناهگاه بیلیونر"- که از امنیت بالایی برخوردار است- هستند.

به گزارش خبرآنی به نقل از اسپوتنیک، این قطعه زمین که توسط "خولیو ایگلسیاس"، خواننده اسپانیایی فروخته می‌شود، قرار است ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) معامله شود.

دهکده ایندین کریک خود را به عنوان "اختصاصی‌ترین شهرداری جهان" معرفی می‌کند و در حال حاضر دارای ۱۳ تن نیروی پلیس برای حفاظت از ۲۹ نفر ساکنین این جامعه خصوصی و دربسته است.

ساکنان جزیره شامل "ادی لامپرت" میلیونر، مدیرعامل سابق و رئیس هولدینگ سیرز، "باب دینر" از بنیان‌گذاران Hotels.com و "کارل ایکان"، تاجر هستند.

به دنبال اعلام پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، انتظار می‌رود ایوانکا و جارد، این دو مقام دولت ترامپ طی ماه‌های آینده از خانه خود با اجاره ماهیانه ۱۵ هزار دلار در محله کالوراما در واشنگتن دی‌سی خارج شوند.

خرید ادعایی ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، نشانی مبنی بر جابه‌جایی احتمالی آن‌ها به فلوریدا است.

رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا، اواخر سال ۲۰۱۹ اعلام محل اقامت خود را ثبت کردند و محل اصلی سکونت خود را از شهر نیویورک به پالم بیچ فلوریدا تغییر دادند.

ترامپ در اکتبر ۲۰۱۹ در توییتی نوشته بود: من نیویورک و مردم آن را گرامی می‌دارم و همیشه خواهم داشت، اما متأسفانه با وجود این واقعیت که سالانه میلیون‌ها دلار صرف مالیات شهری، ایالتی و محلی می‌کنم، رهبران سیاسی این شهر و ایالت آن هر دو رفتار بدی با من دارند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.