اعتصاب عمومی درجولان اشغالی در اعتراض به طرح اخیر صهیونیست ها

مردم جولان اشغالی سوریه در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای نصب توربین بادی در این منطقه جهت تولید برق، امروز (چهارشنبه) اعتصاب می کنند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری سانا، اهالی جولان خواستار اعتصاب عمومی و تعطیلی مراکز خدماتی و مدارس و نیز تجمع در آن دسته از مناطقی شدند که رژیم صهیونیستی قصد دارد برای تولید برق در این مناطق توربین بادی نصب کند.

این درخواست پس از نشست هیئت دینی اجتماعی جولان در پی تصمیم رژیم صهیونیستی برای نصب توربین و با هدف ممانعت از این رژیم در اجرای طرح توسعه طلبانه خود در جولان صورت گرفت.

نیروهای رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تعدادی از ورودی های اصلی روستاهای جولان را بسته و مانع از ورود اهالی به زمین های کشاورزی در آن مناطقی شدند که این رژیم می خواهد در آنها توربین نصب کند.

اهالی جولان هم در مسیرهای منتهی به زمین های کشاورزی در مناطق مختلف تجمع کردند تا اجازه ندهند نیروهای اسرائیلی به اراضی آنها دسترسی پیدا کنند.

رژیم صهیونیستی جولان سوریه را سال ۱۹۶۷ به اشغال خود در آورد و با وجود تاکیدهای مکرر سازمان ملل مبنی بر اینکه جولان بخشی از خاک سوریه بوده و فعالیت های رژیم صهیونیستی در آن غیر قانونی است، از به رسمیت شناختن حاکمیت سوریه بر این منطقه امتناع می کند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.