شیخ قاسم: خواری و زبونی عادی سازی روابط آشکار شده است

مرجع شیعیان بحرین اعلام کرد، حقارت رژیم هایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، پس از گذشت مدت کوتاهی از امضای چک خیانت آشکار شد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت العهد، شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین پیرامون عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد، روشن بود که عادی سازی عواقب خطرناک و فاجعه باری را به همراه خواهد داشت. عادی سازان روابط از ملت خود تبری جستند و معتقد بودند که سرنوشت آنها در گرو دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است‌.

پیش از این هیئت دولت بحرین به ریاست وزیر تجارت، صنعت و گردشگری امروز وارد فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی شد و مورد استقبال امیر پرتز، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین رسانه های این رژیم اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از افشای سفر محرمانه اش به عربستان، آشکارا به بحرین و امارات خواهد رفت تا همکاری های دوجانبه پس از توافق صلح را شروع کند. اما این رسانه ها اعلام کردند، سفر نتانیاهو به بحرین بنا به درخواست منامه به تعویق افتاد و بحرینی ها درخواست کردند سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جا چوب سفرش به منطقه که شامل امارات نیز خواهد شد، انجام شود.

امارات و بحرین ۱۵ سپتامبر توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید با میانجیگری آمریکا امضا کردند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.