عزیزی: ترور دانشمندان هسته‌ای مانع پیشرفته برنامه های دفاعی ایران نیست

ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: اقدامات کینه توزانه دشمنان ایران هیچ گونه توقفی را در پیشرفت دفاعی کشور ایجاد نخواهد کرد؛ایران مصمم است که این مسیر را ثابت قدم، با اراده و با انگیزه و با قدرت و اقتدار ادامه دهد، شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ما نه تنها مانع نخواهد بود بلکه ما را در این راه مصمم تر می کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

وی در همین راستا، افزود: اساسا اینگونه اقدامات با هدف ایجاد خلل در روند رو به رشد علمی کشور به ویژه در حوزه دفاعی، موشکی و هسته ای است، تمام تلاش دشمن این است که حرکت شتابان حوزه دفاعی به ویژه موشکی و فناوری های نوین دفاعی و هسته ای را متوقف و خلل ایجاد کند تا از شتاب آن کاسته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: قطعا با وجود دانشمندان جوان و با انگیزه چرخه رشد و نو آوری در حوزه دفاعی کشورمان متوقف نخواهد شد و دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید و چرخ صنعت دفاعی، موشکی و هسته ای کشور روز به روز با سرعت و جسارت به راه خود ادامه خواهد داد.

عزیزی با تاکید بر اینکه دشمن با تهدید، تحریم و ترور به دنبال توقف برنامه های دفاعی کشور است گفت: این اقدامات هیچ کدام نمی تواند مانعی برای رشد، توسعه و تکامل  برنامه دفاعی و هسته ای کشور باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس، تاکید کرد: ما باید با یک موضع مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع برخورد کنیم و باید تلاش کنیم ایستادگی بر اصول عزت مندانه را توسط همه ارکان نظام اسلامی به رخ دشمن بکشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، خاطر نشان کرد:طبق هماهنگی های انجام شده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه ویژه ای را برگزار می کند تا ضمن بررسی علل و عوامل این حادثه تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.