به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از آسوشیتدپرس، توییتر مشغول عرضه جهانی قابلیت جدید پیام هایی است که پس از ۲۴ ساعت حذف می شوند.
این ویژگی جدید«فلیتز» (Fleets) نام دارد و شباهت زیادی به پست های حذف شونده اسنپ چت فیس بوک و اینستاگرام دارد.
دلیل نام گذاری این ویژگی ماهیت سریع و زودگذر آن است و در پاسخ به نگرانی های برخی کاربران جدید توسعه یافته که احتمالا ماهیت عمومی و دائمی توییت ها برایشان جذاب نیست.
توییت هایی که تحت این ویژگی منشتر می شوند قابلیت بازنشر یا لایک ندارند. افراد می توانند به آنها پاسخ دهند اما این پاسخ ها در بخش دایرکت مسیج فرد منتشر کننده نشان داده می شود و عمومی نیست.
این شبکه اجتماعی ویژگی «فلیتز» را قبل از عرضه جهانی در ایتالیا، هند و کره جنوبی آزمایش کرده است.
ویژگی جدید توئیتر در حالی عرضه می شود که جک دورسی مدیر ارشد این شبکه اجتماعی و مارک زاکربرگ مدیر ارشد فیس بوک با سوالاتی درباره شیوه کنترل اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی کمیته قضایی مجلس سنا روبرو شدند.