کمک دوباره بنیاد مستضعفان به 100 هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در این شرایط که مردم با این ویروس درگیر هستند بنیاد مستضعفان حمایت‌هایی از جامعه هدف سازمان بهزیستی داشته است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس بنیاد مستضعفان مبلغ 30 میلیارد تومان را برای کمک به 100 هزار خانواده تحت پوشش سازمان بهزیستی تحت عنوان  کمک‌ معیشتی اختصاص داده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به زمان واریز کمک معیشتی اشاره شده از سوی بنیاد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده مبلغ 300 هزار تومان امشب روی کارت بانکی خانواده‌های اشاره شده شارژ خواهد شد.

قبادی دانا ادامه داد: از 100 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی دریافت‌کننده کمک معیشتی بنیاد مستضعفان؛ ‌70 هزار خانوار از افراد دارای معلولیت و 30 هزار خانوار زنان سرپرست خانواده هستند که مسئولیت زندگی را برعهده دارند و این افراد تماماً تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که با تشخیص مددکاران مبلغ 300 هزار تومان به عنوان کمک هزینه معیشتی امشب به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی گفت: همچنین از این افراد 70 درصد خانواده‌های مستمری‌بگیر و 30 درصد نیز خانواده‌هایی هستند که پشت نوبت دریافت مستمری قرار دارند. همچنین 20 درصد از مبلغ اختصاص داده شده به عنوان کمک معیشتی برای استان تهران و شهرستانها اطراف آن در نظر گرفته شده است و 80 درصد باقیمانده به سایر استانها اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان بهزیستی  گفت: کمک 30 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای 100 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی به عنوان کمک معیشت موردی امشب به حساب این افراد شارژ خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.