تجمع فلسطینیان مقابل کنسولگری فرانسه در محکومیت انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اسلام (ص)

فلسطینیان ساکن قدس تجمعی را مقابل مقر کنسولگری فرانسه در این شهر در اعتراض به انتشار تصاویر اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) برپا کردند.

به گزارش خبرآنی، شرکت کنندگان در این تجمع ضمن اعلام حمایت از پیامبر اسلام (ص) تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد به پیامبر (ص) اهانت شود و احساسات مسلمانان جریحه‌دار شود.

آن‌ها خواستار عذرخواهی رسمی فرانسه و بازخواست تمامی کسانی شدند که به ساحت مقدس پیامبر (ص) اهانت کرده‌اند.

سخنرانان این تجمع به شدت نسبت به هرگونه دهن کجی و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و جریحه دار کردن احساسات و عواطف امت اسلامی هشدار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آن ها مسئولیت هرگونه پیامد اهانت به اسلام و مقدسات آن را متوجه امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دانستند.

فلسطینیان ساکن کرانه باختری و نوار غزه در پی اهانت به اسلام و مقدسات اسلامی در فرانسه تجمعات و تظاهرات های گسترده ای را برگزار کردند.

جمعه گذشته نیز نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در محوطه های مسجد الاقصی در حمایت از پیامبر اسلام (ص) تظاهرات کرده و تصاویر رئیس جمهور فرانسه را به نشانه اعتراض به اهانت به ساحت مقدس ایشان به آتش کشیدند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس عموم نیز ملت فلسطین را به تحریم کالاهای فرانسوی به نشانه اعتراض به اهانت به پیامبر اسلام (ص) دعوت کرده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.