انتقال رهبر حزب الامه سودان به بیمارستان امارات

حزب ملی "الامه" سودان از اقدامات لازم برای انتقال رئیس این حزب به امارات به رغم ترجیح شخصی وی برای ادامه درمان و مداوا در بیمارستان تخصصی «علیاء» پس از ابتلا به ویروس کرونا پرده برداشت.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، حزب ملی "الامه" سودان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، به رغم ثبات وضعیت سلامتی صادق المهدی، رئیس این حزب در بیمارستان تخصصی «علیاء»، تحت درمان قرار گرفتن وی و دریافت مراقبت‌های پزشکی مناسب، نهادهای این حزب تصمیم به انتقال صادق المهدی با هواپیمای شخصی به امارات اتخاذ کرده‌اند. ‌

حزب ملی "الامه" سودان پیشتر اعلام کرده بود که صادق المهدی، رئیس این حزب و نخست وزیر اسبق سودان به ویروس کرونا مبتلا شده‌ است.

صادق المهدی، سیاستمدار، متفکر و رئیس حزب ملی الامه سودان است و ۸۵ سال سن دارد.

در همین راستا، مریم المنصوره الصادق المهدی، معاون رئیس حزب الامه سودان از ابتلای خود به بیماری کویید-۱۹ پس از انجام آزمایش‌های مربوطه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز پس از انجام آزمایش‌ مجدد ویروس کرونا در آزمایشگاه «أستاک»، به اعضای خانواده‌ام پیوستم و نتیجه آزمایش مثبت اعلام شد.

مریم المنصوره در ادامه گفت: برای تمامی خواهران، برادران، فرزندان، عزیزان، رهبران این حزب و هیأت و تمامی بیماران در سودان و کل جهان سلامتی و بهبودی آرزو می‌کنم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.