تشریح جزئیات اعمال محدودیت‌‌های جدید کرونایی در استان‌‌ها

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانسی در استودیو سلامت وزارت بهداشت برگزار شد درباره اعمال محدودیت‌‌های جدید کرونایی گفت: 

آخرین وضعیت بیماری کرونا و اقدامات انجام شده و ارزیابی رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی در لسه اخیر ستاد ارائه شد؛ مصوبات مهمی امروز به تصویب رسید؛ هفته گذشته در 43 شهرستان در وضعیت بحرانی قرار داشتند و در گروه های شغلی 2، 3 و 4 محدودیت اعمال شده بود که به مدت یک هفته دیگر این محدودیت‌‌ها تمدید شده است.

با توجه به اینکه الگوی بیماری در استان تهران و البرز، شبی یکدیگر است و مراودات زیادی بین دو استان تهران و البرز است قرار شد مصوباتی که درباره تهران وجود دارد در البرز نیز وضع شود.

مصوب شد ارائه خدمات و مراقبت الکترونیک به افراد در قرنطینه با همکاری وزارت ارتباطات انجام شود. همچنین جهت تجمیع زنجیره اطلاعات، مصوب شد همه مراکز خدمات بهداشتی، درمانی، تشخیصی در بخش عمومی و دولتی و غیردولتی و خصوصی مطابق با دستورات ابلاغی، اطلاعات بیمارن کرونایی و مشکوک به کرونا را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند.

وی با شاره به ایجاد محدودیت‌‌های جدید در 25 مرکز استان جدید و در 46 شهرستان در ارتباط با گروه‌‌های شغلی 3 و 4 تصریح کرد: گروه‌‌های شغلی سه و چهار مربوط به مراکز استان‌‌هاست؛ گروه سه شامل دانشگاه‌‌ها و مدارس، زبانسراها، آموزشگاه‌‌های فنی و حرفه‌‌ای، کتابخانه، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌‌ها، آرایشگاه‌‌ها و سالن‌‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌‌ها و برگزاری آزمون‌‌‌‌های حضوری است که ممنوع است.

در حال تکمیل

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.