نخستین سنجش مهارت آنلاین صلاحیت تأسیس موسسات کارآموزی تهران کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، پوراندخت نیرومند،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران  با اشاره به شرکت 369 نفر در در این آزمون، اظهار داشت: توسعه برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین از برنامه های جدید این مجموعه در حوزه سنجش و ارزیابی مهارت می باشد.

وی غنی سازی بانک سوال را از برنامه های دیگر اداره کل در آینده عنوان و تصریح کرد: در این آزمون که به صورت  (سرویس شبانه روزی بدون توقف)، 169 نفر مرد و 200 نفر زن حضور دارند.

به گفته ی مدیرکل استان این آزمون شامل زیرشاخه های کسب و کار، ضوابط و مقررات فنی و حرفه ای، حقوقی، قوانین و بیمه، مالی و اقتصادی، اصول حسابداری و اصول اولیه کامپیوترمی باشد.

وی اذعان داشت: نتایج این آزمون ظرف مدت بیست و چهار ساعت از طریق سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و پورتال سازمان اعلام می شود و قبول شدگان پس ازیک ماه گواهینامه بین المللی مهارتشان را دریافت می کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، با اعلام زمان برگزاری این آزمون ها از 29 مهرماه لغایت 5 آبان ماه سال جاری، افزود: مهلت 55 دقیقه ای جهت پاسخ به 90 سئوال برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.