موفقیت یک شرکت‌دانش‌بنیان در ساخت نمونه اولیه واکسن نوترکیب کرونا

به گزارش خبرنگار علمی پایگاه خبری خبرآنی؛ نشست خبری ساخت نخستین نمونه واکسن نسل جدید کرونا مبتنی بر ویروس مهندسی شده سرخک صبح امروز سه شنبه 29 مهرماه با حضور بابک نگاهداری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان "هوم ایمن زیست فناور" برگزار شد.

 این شرکت با همکاری یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) موفق به ساخت نخستین نمونه واکسن نوترکیب نسل جدید علیه ویروس کرونا شده است؛ فناوری این واکسن پیشرفته، در اختیار تعداد بسیار محدودی از کشورهای دنیا قرار دارد و ایران هم در زمره این کشورها قرار گرفته است.

شرکت دانش‌بنیان "هوم ایمن زیست فناور" با همکاری هلدینگ دارویی برکت- ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای اولین بار  در کشور موفق به ساخت نخستین نمونه واکنس نوترکیب نسل جدید علیه ویروس کرونا گردیده است که هم‌اکنون در حال آزمایش بر روی حیوان و برنامه‌ریزی برای تولید انبوه برای انجام فاز انسانی می‌باشد.

ساخت چنین واکسن نسل جدیدی، مبتنی بر فناوری بسیار پیشرفته است که صرفاً‌ در اختیار 5 مجموعه فناور بزرگ دنیاست و جمهوری اسلامی ایران برای اولین‌بار با توجه به ساخت قطعی کاندیدای واکسن کرونا، ورود خود را به این مجموعه به طور رسمی اعلام می‌نماید.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.