استفاده از تجربه های دفاع مقدس برای تحقق شعار «آینده روشن»

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شرح است: « ملتی از سنگلاخ‌هایِ صَعب روزگار به سلامت می گذرد که صبور و غیور باشد و در راه آرمان های خویش از جان نیز بگذرد.

ملت ایران نیز در یک دوره تاریخی هشت ساله چنان از خاک پاک ایران و از آیین و آرمان‌های ملی و ایمانی خویش دفاع کرد که در چهلمین سالگرد آن حماسه تاریخی، همچنان گنجینه پایان ناپذیر دفاع مقدس منشأ فرهنگ و فرآورده‌های تازه است و هر روز چشمه‌ای نو از آن می‌جوشد.

بی‌تردید این حماسه تاریخی به عنوان یکی از افتخاراتِ ماندگار تاریخ ملّت ایران به ثبت خواهد رسید و تا ابد آیینه تمام نمای ایثار و شهادت و شجاعت خواهد بود.

ویژگی این حماسه آن است که در محدوده‌ی زمانی خویش متوقف نمانده و هرگز از حرکت باز نایستاده و همچنان منشأ دستاوردهای بزرگ از جمله امنیت و اقتدار برای ایران اسلامی است.

در چهلمین سالگرد این حماسه بزرگ، نام و یاد شهدا و ایثارگران گرانقدر دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و برای تحقق آینده روشن ایران اسلامی با استفاده از تجربه‌های دفاع مقدس هم قسم می شویم.»

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.