بهسازی فضاهای بی‌دفاع شهری منطقه 13 تهران

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مرتضی رحمان‌زاده با اشاره به ارتباط مستقیم فضای بی‌دفاع شهری با احساس امنیت اجتماعی، گفت: فضاهای بی‌دفاع شهری با توجه به ویژگی‌های کالبدی، زمینه‌ساز بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها است که به تبع آن شهرداری منطقه 13 به صورت مستمر ضمن شناسایی این فضاها، نسبت به بهسازی آنها اقدام می‌کند.

شهردار منطقه 13 ادامه داد: شناسایی فضاهای بی‌دفاع شهری در نواحی چهارگانه، هماهنگی با کلانتری و نیروی انتظامی به منظور جمع‌آوری افراد معتاد متجاهر و ایمن‌سازی محل، بهره‌گیری از مشارکت مردمی برای شناسایی فضاهای بی‌دفاع شهری از طریق سرای محلات، تأمین روشنایی فضاهای پارک‌ها و معابر، جمع‌آوری افراد کارتن‌خواب توسط اکیپ گشت، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بانوان و جوانان از طریق برگزاری کارگاه آموزشی از اهم اقدامات منطقه در راستای حفظ امنیت بانوان است که به صورت مستمر انجام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: بافت‌های فرسوده، مستعد ایجاد فضای بی‌دفاع شهری هستند که این مسئله با تعریف و اجرای پروژه‌های توسعه محلی از جمله  احداث پاتوق، بهسازی محیطی، زیباسازی و...  در منطقه 13 رفع شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.