بزرگنمایی مقام اماراتی درباره گام‌های برداشته شده اخیر در منطقه

وزیر مشاور در امور خارجه امارات در توجیه عادی سازی با اسرائیل ادعا کرد: شرایط پیش روی ما احتمال دارد زمینه‌ساز دستیابی به راهکارهای سیاسی باشد که امنیت، ثبات و شکوفایی را تقویت کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: تحولات سریع در منطقه نشانه واضحی از لزوم بازنگری استراتژی‌هایی است که نتیجه‌ای به همراه نداشته‌اند و نادیده گرفتن سیاست محورهاست.

وی در ادامه ادعا کرد: به رغم اینکه نمی‌توانیم به عقب بازگردیم اما آغاز جدید، فرصت‌های واقعی را به وجود می‌آورد و شرایط پیش روی ما احتمالا زمینه‌ساز دستیابی به راه‌حل‌های سیاسی باشد که امنیت، ثبات و شکوفایی را تقویت می‌کند.

قرقاش همچنین تصریح کرد: من معتقدم تحولات سریع و شتابزده که آینده را می‌سازند نمی‌توانند ابزاری برای کپی برداری از تجربه گذشته باشند به ویژه اینکه این تجربیات در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

این مسؤول اماراتی این‌گونه اقدامات وقیحانه کشورش را توجیه کرد: نفوذ استراتژیک برای عبور از رکود به سمت حرکتی مثبت، ضروری است و بازنگری به معنای لزوم تغییر اهداف نیست بلکه نزدیک شدن به آنها به شیوه‌ای دیگر است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.