شریعتمداری:‌ تأسیس مراکز نوآوری برای حمایت از تعاونی‌های نوبنیاد در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تغییر وضعیت بازار کار در جهان و اینکه تعاونی‌ها تغییر شکل داده‌اند و در برخی زمینه‌ها حرکت به سمت تعاونی‌های جدید و نوبنیاد بر پایه دانش شکل گرفته است، تلاش شده است اقدامات نوآورانه‌ای در ارتباط با این تعاونی‌ها صورت بگیرد.

وی افزود: یکی از این اقدامات، تأسیس مراکز نوآوری برای حمایت از تعاونی‌های نوبنیاد است که بر پایه دانش فعالیت می‌کنند و تشکیل دهندگان آن‌ها‌ جوانان فرهیخته کشورمان هستند.

وزیر کار گفت:  علاوه بر این تلاش شده تا روش‌های جدید تأمین مالی خرد به شکل تضمین شده از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاونی روند تأمین مالی  پروژه‌هایی که جوانان با هم به یک تولید اولیه رسیده‌اند و برای تولید انبوه نیازمند منابع مالی هستند، منابع مالی آن‌ها تأمین شود. 

وی افزود: با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری‌های خرد تعاونی، تلاش شده با جلب سرمایه‌های خرد به شکل تضمین شده اصل سرمایه، امکان تأمین مالی برای فعالیت تعاونی‌ها را فراهم کنیم.

ادامه دارد ...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.