اجرای پویش بین‌المللی ادیان توحیدی دستان آسمانی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ مجتبی سالک رازی از راه‌اندازی پویشی با عنوان "پویش بین‌المللی ادیان توحیدی دستان آسمانی" خبر داد و اظهار کرد:  از مردم متدین تمام ادیان الهی درخواست می‌شود همزمان با نهم شهریورماه مصادف با روز دهم محرم و سی ام آگوست، با توسل به درگاه حضرت حق، برای رفع مشکل شیوع بیماری کرونا دعا کنند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: دعا در نقطه مقابل بن بست‌ها است و روایات وارده و شواهد تاریخی نشان داده دعا، برگزاری مجالس روضه و توسل به اهل‌بیت علیهم السلام راهکار مهمی برای دفع شر و بلا محسوب می‌شود.

سالک افزود: همیشه به ما سفارش شده تا در هنگام سختی‌ها و مشکلات از گنجینه‌ دعا بهرمند شویم.

وی خاطر نشان کرد: مسئله رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری، از اصول دینی ما است که مقام معظم رهبری هم به آن تأکید داشتند و این موضوع منافاتی با دعا کردن و توکل به پیشگاه خداوند ندارد، بلکه در چنین شرایطی به‌طور ویژه به مسئله سلامت و بحث ارتباط با خدا توجه داشت.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ادامه داد: پویشی که راه‌اندازی شده باعث می‌شود مردم  به صورت هماهنگ اقدام به دعا کنند که امیدواریم به برکت این دعاها و مجاهدت‌های کادر پزشکی و پرستاران دلسوز و زحمت‌کش، این بیماری هر چه زودتر از کشورمان و کل دنیا رخت بر ببندد.

سالک رازی گفت: از تمامی مردم مسلمان و دیگر ادیان آسمانی در اقصی‌نقاط میهن اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان دعوت به عمل می‌آید با هدف تمسک به گنجینه‌های گرانبهای دعا و توسل برای رفع بلا، به این پویش پیوسته و رأس ساعت 12 روز یکشنبه نهم شهریورماه مصادف با دهم محرم سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش و سی ام آگوست، برای رفع بلا و نگرانی‌ها و نجات جامعه بشریت از این بیماری فراگیر و برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت دست به دعا بردارند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند تصاویر خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره 09331895077 ارسال کنند.

شهرداری تهران ,

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.