عباسی: با اقتدار در مقابل آمریکا خواهیم ایستاد

به گزارش ‌پایگاه خبری خبرآنی به نقل از خانه ملت، فریدون عباسی  با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل می‌گویند برجام مرده، آمریکا را به شکست وادار کرد، گفت: برجام خسارت محضی بود که به کشورمان تحمیل شد و در حقیقت لجاجتی بوده که از سوی آقایان به ما تحمیل شده است.

وی در ادامه افزود: وقتی که رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و همچنین دیگر عقلای کشور ایرادات جدی را به برجام وارد ساختند چه اصراری بر منعقد کردن این قرارداد بود.

نماینده مردم کازرون تاکید کرد: برجام مسئله دلخواه کشور نبوده، اما این آقایان 7 سال روی عقیده خود پا فشاری می‌کنند! پس تنها راه گریز کشور از بن بست بوجود آمده خلاص شدن از دست اینهاست؛ متاسفانه دولتمردان شکست‌های خود را پنهان می‌کنند و همین یک قرارداد ناچیز و خسارت‌بار را دستآورد خود می‌دانند.

این نماینده مردم به ایرادات اساسی در برجام اشاره و تاکید کرد: متن برجام اشکالات اساسی داشته که این را به مردم نگفتند؛ متاسفانه آقایان پذیرفتند که ما مجرم هستیم و برجام مجازاتی برای مجرم در نظر گرفته شده است پس مجازات هیچ متهمی هم خوش‌گذرانی نیست؛ چرا که مجازات یک مجرم هم زندان، شلاق و تبعید است؛ بنابراین ما در برجام هم شلاق خوردیم هم اینکه زندان و تبعید شدیم و همه این‌ جرم‌ها مطابق جرم یک مجرم در نظر گرفته شده، زیرا تیم مذاکره کننده گفته بود که شاید فعالیت نظامی داشته باشیم و ما را بخاطر جرم ناکرده مجازات کردند.

 عباسی اظهار کرد: اما در مجموع ما با اقتدار کامل جلوی آمریکایی‌ها خواهیم ایستاد.

نتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.