هواشناسی ایران 99/5/30|پیش‌بینی آخر هفته بارانی در برخی استان‌ها/هوای شمال سرد می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و در استان‌های ساحلی دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی، البرز مرکزی و سپس در روز یکشنبه در شمال شرق کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

بیشترین کاهش دما مربوط به استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و خراساان شمالی است. همچنین اولین روز هفته آینده تا دوشنبه در استان‌های سواحل شمالی بارش باران و وزش باد و در استان اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دریای خزر نیز در این مدت مواج پیش‌بینی شده است. طی 5 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های کرمان، هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزاش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در جنوب سیستان و بلوچستان تشدید می شود و دریای عمان در این مدت مواج پیش بینی شده است. تنگه هرمز نیز فردا و شنبه مواج پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.