اسد: جنگ جلوی انجام وظایف ما را نخواهد گرفت

بشار اسد تاکید کرد: جنگ هرگز ما را از انجام وظیفه‌مان بازنخواهد داشت و قدرت ملت‌ها در سازگاری با شرایط و به خدمت گرفتن آن در جهت در منافعشان است.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در سخنرانی در برابر اعضای پارلمان در سومین دوره قانونگذاری خود گفت: اقتدار ملت‌ها در سازگاری با شرایط و تبدیل آن به نفع خودشان نمود پیدا می‌کند.

او اشاره کرد: قرار بود این جلسه در مجلس برگزار شود اما به دلیل ضرورت تدابیر ضد کرونایی در کاخ ملت برگزار شد.

رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد: انتخاب مجلس بزرگوار شما تحولی تاریخی در تحولات جنگ محسوب می‌شود که ملت ما با قلم‌های رای دهندگان و اراده‌شان جزئیات آن را ثبت کردند.

وی اضافه کرد: انتخاباتی که اخیرا شما در آن وارد شدید متفاوت بود و به رغم کرونا و تاثیر آن در حجم حضور برخی ما شاهد تعدد لیست‌ها و رقابت واقعی بودیم و این رقابت خیزشی ملی است و هر خیزش ملی خیزشی مثبت است زیرا تعهد ملی را بیان می‌کند.

اسد تاکید کرد: ما انتقادات زیادی درباره انتخابات مجلس شعب (پارلمان) شنیدیم که البته برخی از آن‌ها درست بودند اما نکته مثبت مهمتر این است که ما مشکلات‌مان را به صورت صادقانه ببینیم.

اسد تصریح کرد: طرح‌های موفق از دیدگاه استراتژیک نشات می‌گیرند و مجلس شما نقش محوری در مذاکره دارد و پلی مهم بین شهروندان و قوه مقننه است.

در حال تکمیل

برچسب ها :

انجام وظایف نخواهد

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.