تکمیل چرخه ارزش افزوده با تولید محصولات شیلاتی در جزیره قشم

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، حمیدرضا مومنی در نشست شورای برنامه ریزی منطقه آزاد قشم اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، حوزه شیلات و پرورش آبزیان به ویژه پرورش میگو یکی از مهمترین اولویت های اقتصادی این منطقه است و تسریع، تسهیل و کاهش بروکراسی در فرآیند سرمایه گذاری در حوزه پرورش میگو و شیلات ضرورت دارد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم در چارچوب قوانین موجود با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات خود از فعالیت های تولیدی در این حوزه ها حمایت می کند، البته تمام سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حوزه شیلات نیز موظف هستند تعهدات خود در زمان پیش بینی اجرایی کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از تشکیل کمیته ویژه شیلات و کشاورزی با حضور تعدادی از معاونین و مدیران مرتبط با این حوزه در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، ژئوپارک، حقوقی، املاک و مستغلات و... خبر داد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ صادرات محصولات شیلاتی به ویژه میگوی تولید شده در منطقه آزاد قشم باید از مبادی رسمی و گمرک سازمان منطقه آزاد قشم صورت بگیرد.

مومنی یادآور شد: سرمایه گذاری در مراحل قبل و پس از تولید محصولات شیلاتی با هدف تکمیل چرخه ارزش افزوده این محصولات یکی از موضوعات مهمی است که برای دستیابی به آن باید با یک برنامه دقیق پیش رفت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.