به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از شرکت ارتباطات هوشمند تبیان، این مجموعه کتابی الکترونیکی با عنوان «ارتباط با مشتریان از راه دور» برای کمک به سازمانها و کارمندانی که به سبب شیوع کرونا، دورکاری را برگزیدهاند، منتشر کرده است.
همزمان با شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ در جهان و ایران و دستور دولت مبنی بر حفظ فاصله اجتماعی، سیاست دورکاری به عنوان راهکاری برای برون رفت از وضع موجود در سطح کشور درحال اجرا است.
در همین راستا، مجموعه هوشمند تبیان با همکاری مجموعه نویسش، کتابی با عنوان « ارتباط با مشتریان از راه دور» منتشر کرده است که در آن اصول ارتباط بهینه و موثر با مشتریان و اربابرجوع در ایام دورکاری و ضرورت بهرهگیری از ارتباطات مجازی تشریح شده است. علاوه براین، این کتاب میتواند راهنمای مناسبی برای کسب و کارهای کوچک آنلاین که امکان مواجهه حضوری با مشتریان و شرکای خود را ندارند، باشد.
این کتاب در پنج فصل و ۱۰۴ صفحه، توسط تیم محتوایی نویسش ترجمه شده و به موضوعاتی چون ضرورت و چگونگی راهاندازی زیرساختهای لازم برای برقراری ارتباط با مشتریان، جذب آنها، معرفی کسبوکار و سازمان به مشتریان تازه، چگونگی برگزاری جلسات آنلاین و جلب رضایت مشتریان پرداخته است. در هر فصل از این کتاب، مصاحبهای مرتبط، با چهرههای به نام و باتجربه در عرصه روابطعمومی نیز گنجانده شده است.
در راستای حمایت از محیط زیست و رفاه حال خوانندگان، این کتاب در قالب الکترونیکی و فایل پی.دی.اف منتشر شده و روی سایت شرکت ارتباطات هوشمند تبیان در دسترس است.