فراخوان فلسطینیان مقیم خارج برای تحرکات جامع در مقابله با توطئه ها علیه فلسطین

کنفرانس مردمی فلسطینی های مقیم خارج خواهان آغاز تحرکات فراگیر در داخل و خارج برای رویارویی با توطئه ها جهت از بین بردن مساله فلسطین شد و از همگرایی وحدت‌گرایانه میان دو جنبش فتح و حماس استقبال کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از عربی ۲۱، این کنفرانس مردمی فلسطینی طی نشست خبری در استانبول تاکید کرد که نقش ملی فلسطینیان خارج و مشارکت آنها در تصمیمات سیاسی فلسطین، باید متکی بر بازسازی ساختار سازمان آزادی بخش فلسطین به عنوان نماینده قانونی تمامی فلسطین باشد که این مهم از طریق برگزاری انتخابات دموکراتیک سالم و شفاف امکان پذیر است که به یک شورای ملی جدید بینجامد تا این شورا یک کمیته‌ اجرایی را شکل دهد که بتواند برنامه‌های ملی جامعی را بر مبنای رهایی از توافق اسلو و از بین بردن ماتَرک آن که به حقوق مردم فلسطین آسیب می‌رساند، تدوین کند.

در همین حال، ماجد الزیر، معاون رئیس هیات کل این کنفرانس مردمی تصریح کرد: این کنفرانس گام‌های وحدت‌طلبانه گروه‌های فلسطینی را ارج می‌ندهد و ما امیدوار هستیم که این گام‌ها به یک وحدت واقعی و نمایندگی واحد برای فلسطینی که اساس آن سازمان آزادی‌بخش باشد، منجر شود.

این کنفرانس از همگرایی ملی در فلسطین استقبال کرده وخواهان تحرکات جامعی در داخل و خارج برای رویارویی با طرح‌ها جهت از بین بردن مساله فلسطین شد.

در همین راستا، الزیر به خطر طرح الحاق اشاره کرد و از امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست تا از پایداری فلسطینی‌ها حمایت کرده و آن توطئه‌هایی که علیه آنها چیده می‌شود، ناکام بگذارند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.