واکنش رسانه‌های اسرائیلی به اظهارات نعیم قاسم

رسانه‌های اسرائیلی به مصاحبه معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با شبکه المیادین، واکنش نشان دادند و اذعان کردند این رژیم همچنان در شک و شبهه درباره پاسخ احتمالی حزب الله است.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند وی در این اظهارات اطلاعاتی درباره پاسخ حزب‌الله به حمله رژیم صهیونیستی نداده و این رژیم را در ابهام و شک باقی گذاشت.

خبرنگار بخش عربی شبکه "کان" رژیم صهیونیستی گفت: نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانش از گفتن جمله"پاسخی خواهیم داد" خودداری کرد و به جمله « معادله بازدارندگی و مقابله با اسرائیل همچنان پابرجاست» اکتفا کرد. آن‌ها به تهدیدات اسرائیل واکنش نشان نمی‌دهند و به نظر نمی‌رسد فضای جنگ حاکم باشد.

شبکه "کان" اعلام کرد نعیم قاسم همچنان ابهام را حفظ می‌کند و مواضع را مشخص نمی‌کند.

نعیم قاسم در مصاحبه با المیادین گفت:  آنچه در سوریه رخ داد تجاوزی بود که منجر به شهادت علی حسن کامل، عضو حزب‌الله لبنان شد. ما این موضوع را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم اعلام نکنیم در واکنش به این اقدام چه کاری انجام خواهیم داد، طرف اسرائیلی نیز هر چه میخواهد برداشت کند. از این رو در این لحظه من به شما می گویم پاسخی به سوال در مورد نحوه واکنش به این تجاوز وجود ندارد و باید منتظر سیر تحولات در آینده بود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.