به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سید سعید راد در جلسه شورای مدیران این سازمان که به صورت آنلاین برگزار شد، از سال 99 به عنوان «سال تحقق پروژههای عمرانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار» نام برد و گفت: کار طراحی و ساخت 17 بازار جدید میوه و تره بار در نیمه اول سال جاری آغاز شده و عملیات طراحی و احداث 9 بازار جدید دیگر نیز در نیمه دوم سال شروع خواهد شد.
وی با اعلام اینکه علاوه بر این 26 بازار جدید، عملیات تخریب و نوسازی 3 بازار قدیمی نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پرداختن به پروژههای عمرانی، نافی خدماترسانی به شهروندان نیست و مجموعه همکاران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در تمام سطوح و با تمامی توان، ملزم به ارائه خدمت به شهروندان هستند.
راد با اشاره به اینکه موضوع کنترل پروژه و نظارتهای دورهای برای آگاهی از مسائل و مشکلات موجود و برطرف کردن آنها به ویژه در شرایط فعلی که ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی از جمله توجه به فاصلهگذاریها و استفاده از ماسک، مضاعف شده از اهمیت ویژهای برخوردار است، اظهار کرد: هر هفته یک میدان میوه و تره بار و بازارهای تابعه آن مورد بررسی قرار میگیرند و ضمن رسیدگی به نقاط ضعف و قوت آن میدان، راهکارهای اجرایی بهبود خدماترسانی میدان و بازارهای زیرمجموعه آن، احصاء و پیگیری میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه برخی مسائل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ریشه تاریخی دارند و ساختارهای سنتی سازمان در حال بازنگری و اصلاح است، تصریح کرد: در مباحثی همچون تحلیل وضعیت بازار، نحوه واگذاری غرف و چگونگی نرخگذاری محصولات، نیازمند تحول و دگردیسی هستیم.
وی با درخواست مجدد از شهروندان برای استفاده از ماسک تحت هر شرایطی به ویژه هنگام حضور در میادین میوه و تره بار، با توجه به تاثیر آن در پیشگیری از انتقال و ابتلا به ویروس کرونا، بر لزوم داشتن ماسک برای کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیز برای غرفهداران و کارگران میادین و بازارها، تأکید و خاطرنشان کرد: در شرایط سخت موجود تا جایی که توان داشتیم، اجازه ندادیم خللی در خدمترسانی به شهروندان ایجاد شود و برای حمایت از سبد خرید و اقتصاد خانوادهها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
انتهای پیام/