کشته شدن ۱۸ تروریست در حمله به پادگان ارتش مصر در سیناء

سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور حمله تروریستی به یکی از پایگاه‌های امنیتی در شمال سیناء را خنثی کردند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از، سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد، در نتیجه این حمله تروریستی به پادگان نظامی مصر، نظامیان مصر موفق شدند ۱۸تروریست را به هلاکت برسانند.

وی همچنین تصریح کرد، در این حمله دو نظامی مصری نیز کشته شد و چهار تن دیگر زخمی شدند.

سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر همچنین اعلام کرد، در چارچوب تلاش‌های پیاپی نیروهای مصری در مبارزه با تروریسم در شمال سیناء و تامین امنیت در تمامی مناطق استراتژیک، نظامیان مصری موفق شدند حمله عناصر تروریستی به یکی از پایگاه‌های امنیتی در منطقه «بئر العبد» را دفع کنند.

وی در ادامه افزود، نیروهای امنیتی با همکاری نیروی هوایی ارتش این کشور به تعقیب و پیگرد عناصر تکفیری در یکی از مزارع و برخی خانه‌های غیر مسکونی در بئرالعبد پرداختند که در نتیجه این عملیات ۱۸ تروریست از جمله یک تن که کمربند انفجاری بر تن داشت به هلاکت رسیدند و چهار دستگاه خودرو از جمله سه خودروی بمب‌گذاری شده متعلق به تروریست‌ها را منهدم کردند.

سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر تاکید کرد، نظامیان مصری به تلاش خود برای تامین امنیت مناطق استراتژیک، ریشه‌کن کردن تروریسم و برقراری امنیت و آرامش برای ملت این کشور ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.