ارتش رژیم صهیونیستی پهپاد تصویربردار لبنان را ربود

ارتش دشمن صهیونیستی امروز (دوشنبه) یک پهپاد تصویربرداری وابسته به گروه سرودی که در حال اجرای سرودی به مناسبت پیروزی مقاومت در ماه اوت ۱۴ سال پیش بود را در نزدیکی مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی ربود.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت العهد لبنان، رژیم صهیونیستی پهپاد تصویربردار وابسته به این گروه ارکست موسیقی را در نزدیکی مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی ربود.

در جزئیات آمده است، ارتش دشمن این پهپاد الکترونیکی را به چنگ آورده و آن را تا سه کیلومتری داخل اراضی اشغالی برده است.

علی شعیب، خبرنگار در حساب کاربری خود در توییتر ویدیویی را منتشر کرده و گفته است: این فیلم ادعاهای صهیونیست‌ها را نقش بر آب می‌کند زیرا پهپاد تصویربردار سعی داشت از گروه سرودی که خود را برای سرود جدید مقاومت آماده می‌کرد تصویربرداری کند و خط آبی را هم نقض نکند. این ویدیو لحظه گرفتن پهپاد بر فراز منازل العدیسه قبل از ناپدید شدنش را نشان می‌دهد.

براساس گزارش خبرگزاری ملی لبنان، در حالی حسن حرب با تیم موسیقی در حال تصویربرداری از سرود جدید به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ در محله پانوراما در مسیر عدیسه در هم‌جواری دیوار فاصل بین لبنان و فلسطین اشغالی در میان حضور مردمی برای مشاهده فیلم‌برداری و تهیه کلیپ بود نیروهای اشغالگر در طرف مقابل اقدام به ساقط کردن پهپاد از نوع  DJI
کردند.

این پهپاد در حال تصویربرداری از این فعالیت بود که اسرائیلی‌ها آن را به سمت اراضی اشغالی سوق دادند. دشمن اذعان کرده این پهپاد را ربوده و مدعی شده وارد حریم هوایی اسرائیل شده بود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.