اسرائیل برای پوشاندن شکست هایش کمپین‌ رسانه‌ای سازمان یافته‌ راه انداخته است

جنبش حماس از تلاش رژیم صهیونیستی برای استفاده از رسانه های عرب زیان جهت سرپوش گذاشتن بر شکست طرح‌های خود و موفقیت استراتژی مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، طاهر النونو، مشاور رسانه‌ای رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در دیدار با چهره‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی و نیز نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی اظهار کرد: اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از شکست طرح‌های خود، موفقیت استراتژی مقاومت و نیز تلاش‌ها برای متحد کردن موضعگیری ملی فلسطین، هدایت کمپین‌های رسانه‌ای سازمان یافته‌ای را بر عهده دارد.

النونو گفت: گرچه برخی از این کمپین‌ها را طرف‌های فلسطینی و یا اعراب برپا می‌کنند اما موتور  محرک آنها چه با آگاهی این موسسه‌ها چه با جهل عاملان آنها در واقع همان رژیم اشغالگر است.

حماس سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شبکه ماهواره‌ای عربی با اتکا به دروغ‌ها و اتهام‌های ساخته دستگاه‌های امنیتی اسرائیل که هدف از آنها ضربه زدن به مقاومت مردم فلسطین و  اعتماد آنها به طرح مقاومت و آزادسازی است، هدایت یک طرح گمراه‌سازی و تحریف را بر عهده دارد.

شبکه ماهواره‌ای العربیه (متعلق به عربستان که از امارات پخش می‌شود) در چند روز گذشته حمله‌ای را به حماس و گردان‌های القسام، شاخه نظامی آن آغاز کرد.

العربیه گزارش داد، وزارت کشور فلسطین در غزه (که تحت هدایت حماس است) تعدادی از اعضای گردان‌های القسام را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت کرده است.

در مقابل این وزارتخانه نیز با انتشار بیانیه‌ای، این ادعای العربیه را تکذیب کرده و این شبکه ماهواره‌ای را به تلاش برای گمراه کردن مخاطبان، شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی متهم کرد.

قرار بود تل‌آویو عملیات الحاق منطقه غور اردن و تمامی شهرک‌های کرانه باختری اشغالی (حدود ۳۰ درصد از مساحت کل کرانه باختری) به اراضی اشغالی را اول ژوئیه جاری آغاز کند اما تا این لحظه تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.