ارسال یک میلیون بسته بهداشتی ضدکرونایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سیدمصطفی سیدهاشمی در آیین آغاز مرحله جدید پویش ملی "احسان سلامت" گفت: در مرحله جدید پویش،  5 میلیون ماسک و 250 هزار لیتر محلول ضدعفونی به استانهایی که ازنظر وزارت بهداشت نقاط قرمز کرونایی معرفی شده‌اند ، ارسال می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها پس از ارسال، توسط نیروهای جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام درمناطق محروم توزیع خواهد شد.

سیدهاشمی خاطرنشان کرد: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از نخستین روز اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور ، تمام بخشهای ستاد با تمام قوا برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و برای پرکردن خلأهای موجود کشور با تولید انبوه ماسک و محلول ضدعفونی و کیت تشخیص و دارو و دستگاه‌های موردنیاز بیماران کرونایی ، در کنار مردم ایستادند و تا آخرین لحظه درمان این بیماری هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان گفت: در گام‌های قبلی بیش از یک میلیون بسته بهداشتی و یک میلیون بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا درمناطق محروم توزیع شد و هم‌اکنون نیز علاوه براین یک میلیون بسته بهداشتی جدید ، چهار میلیون بسته پروتئینی هم در سطح کشور توسط بنیاد احسان درحال توزیع است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.