جنبش فتح خواهان برگزاری تظاهرات علیه معامله قرن شد

جنبش فتح فلسطین فراخوانی را در میان حامیان و مردم فلسطین برای تظاهرات علیه معامله قرن و طرح‌های اسرائیل جهت الحاق اراضی جدیدی از کرانه باختری به مناطق تحت اشغال خود مطرح کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از رأی‌الیوم، جنبش فتح در بیانیه خود فلسطینی‌ها را به مرحله جدیدی جهت مقابله با این رژیم غاصب به خاطر مجروحان، کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطین و به خاطر وطن خود که با دلار و چیزهای دیگر آن را معامله نمی‌کنند، ترغیب کرد.

جنبش فتح ادامه داد: مردم قهرمان و انقلابی؛ ما شما را شناخته‌ایم و از شما یاد گرفته‌ایم که سرزمین به منزله یک آبرو و شرف است و شما طی سال‌های مدیدی برای حفظ شرافت خود کوشیده‌اید. تاریکی پایان خواهد یافت و ما به رود، تپه‌ها، جنگل‌ها، صحراهای سرزمین خود و به قدس و مناطق خود بازمی‌گردیم.

در این بیانیه آمده است: ای ملت عزیز؛ برای یاری خاک سرزمین‌تان بشتابید و با ما در راهپیمایی‌های خشم برای محکوم کردن سیاست‌های جنایتکار اسرائیلی مشارکت کنید تا ما در مقابل دیدگان جهانیان بایستیم و صدایمان را بلند کرده و شعار "نه به الحاق" و "نه به معامله ننگ" و "بله به کشور مستقل فلسطین" و "بله به قدس به عنوان پایتخت فلسطین" سردهیم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.