"تماس" در بورس برقرار شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، رحمان بابازاده در مراسم افتتاح رسمی مرکز پاسخگویی 24 ساعته کارگزاری فارابی که تحت عنوان "تماس" عصر دیروز برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته در بازار سرمایه اتفاقات متفاوت و بزرگی رخ داده است و این بازار از چند هزار معامله‌گر به معامله‌گران چند میلیونی تبدیل شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به آزادسازی سهام عدالت این رقم به چند ده میلیون معامله‌گر نیز برسد.

مدیرعامل کارگزاری فارابی افزود: این موضوع نشان از افزایش عمق بازار سرمایه و اثرگذاری آن در اقتصاد کشور دارد؛ بنابراین لازم است متناسب با افزایش شمار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، زیرساخت‌های فنی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی نیز در این بازار توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه این کارگزاری در ارائه خدمات لبخند است، ادامه داد: لبخند یک فرد نشان عالی‌ترین واکنش درونی وی و درجه بالایی از رضایت درونی است؛ به همین دلیل اگر بتوانیم بازار سرمایه را به بازار لبخند تبدیل کنیم و رضایتمندی مشتری را در حدی بالا ببریم که لبخند بزند، به هدف عالی دست پیدا کرده‌ایم.

این مقام مسئول افزود: بر این اساس تلاش کردیم در راستای رضایتمندی مشتریان و فعالان بازار سرمایه، نخستین مرکز پاسخگویی 24 ساعته کشور در زمینه مسایل مربوط به دادوستدهای بازار سهام را تحت عنوان "تماس" در کارگزاری فارابی راه‌اندازی کنیم.

بابازاده تصریح کرد: اهمیت این کار این است که تلاش می‌کنیم به صورت شبانه‌روزی در معرض پاسخگویی به حجم بالایی از افراد قرار بگیریم که این اقدام بدون شک به گسترش و توسعه بازار سرمایه کمک شایانی خواهد کرد.

وی همچنین گفت: برنامه‌ای داریم که اگر سازمان بورس و رگولاتور ما را همراهی کنند، سامانه شبکه اجتماعی با نام «صدتحلیل» - که مانع بسیاری از سوء استفاده‌های بر بستر شبکه‌های اجتماعی است، را راه‌اندازی کنیم. ما آمادگی این را داریم که به سرعت این خدمت را در راستای پالایش بازار به سمت درست ارائه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.