الغنوشی دفتر اجرایی جنبش النهضه تونس را منحل کرد

رئیس جنبش النهضه تونس اطلاعیه‌ای در خصوص انحلال دفتر اجرایی این جنبش صادر کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، جنبش النهضه تونس اطلاعیه‌ای در خصوص انحلال دفتر اجرایی این جنبش صادر کرد و راشد الغنوشی، رئیس این جنبس در آن از تبدیل دفتر اجرایی جنبش النهضه به دفتر پیشبرد امور خبر داد.

در همین راستا، دفتر رسانه‌ای جنبش النهضه اعلام کرد: به دنبال اخبار منتشر شده در خصوص اطلاعیه راشد الغنوشی مبنی بر انحلال دفتر اجرایی و توضیح در خصوص این موضوع، می‌گوییم که رئیس جنبش النهضه چهارشنبه گذشته از قصد خود برای انجام اصلاحات در ساختار این دفتر جهت پاسخگویی به خواسته‌های این مرحله خبر داده بود.

این دفتر همچنین اعلام کرد، الغنوشی از تبدیل دفتر اجرایی به دفتر پیشبرد امور خبر داده بود و از تمامی اعضای آن خواست به فعالیت خود تا زمان تبدیل و ورود آن به مرحله اجرایی پس از ارائه این موضوع به شورای مشورتی برای تصویب ساختار جدید ادامه دهند.

در همین راستا، محمد خلیل البرعومی، عضو دفتر اجرایی جنبش النهضه خاطرنشان کرد، این اطلاعیه الغنوشی در خصوص تبدیل دفتر اجرایی این جنبش به دفتر پیشبرد امور در چارچوب ارزیابی فعالیت این دفتر و تعامل با تحولات صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، عبدالکریم الهارونی، رئیس شورای مشورتی جنبش النهضه تصریح کرد، رئیس جنبش النهضه در چارچوب توسعه فعالیت موسسات این جنبش و تعامل با تحولات کشور و پاسخگویی به مطالبات شورای مشورتی، تصمیم به انجام اصلاحات در ساختار دفتر اجرایی گرفته است.

الهارونی در ادامه افزود، شورای مشورتی منتظر این اصلاحات در آینده است و دفتر اجرایی کنونی به فعالیت خود تا آن زمان ادامه خواهد داد.

وی همچنین گفت: این امر مربوط به تحولات داخلی جنبش و کشور است و منعکس‌کننده هیچ‌گونه اختلاف بین موسسات جنبش النهضه نیست‌.

الفرجانی، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش النهضه نیز عنوان کرد: بله، درخواست برای انحلال دفتر اجرایی، امری طبیعی و عادی است و احتمال دارد روند اجرای آن ماه‌ها به طول بینجامد.

وی در خصوص وجود اختلافات در موسسات جنبش النهضه، گفت، اختلافی وجود ندارد و فقط دیدگاه‌ها متفاوت هستند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.