افزایش استفاده از غذاهای منجمد در آمریکا با شیوع کرونا

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از فوربس، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا، بیشتر خانواده ها را مجبور کرده است تا به جای استفاده از غذای بیرون، وعده های خود را در خانه تهیه کنند و روی به مصرف غذاهای منجمد بیاورند.

این بررسی که توسط مؤسسه غذای منجمد آمریکا انجام گرفته است، نشان می دهد که 70 درصد از آمریکایی ها از ماه مارس تاکنون بیشتر غذاهای منجمد خریداری کرده اند. برای بسیاری از مردم، غذای منجمد به یک وعده راحت تبدیل شده است.

براساس این مطالعه، 90 درصد از آمریکایی ها در مقایسه با دوره قبل از شیوع ویروس کرونا، اکنون بیشتر وعده های غذایی خود را در خانه می خورند.

86 درصد از مردم ایالات متحده نیز از ماه مارس غذای منجمد خریداری کرده اند. در این بررسی مشخص شد که مصرف کنندگان به دلیل ماندگاری بیشتر این محصولات و همچنین تمایل به ذخیره سازی در صورت کمبود غذا و راحتی در تهیه و پاکسازی، اقلام یخ زده بیشتری را خریداری می کنند.

بنا بر این گزارش، حدود یک سوم از مصرف کنندگان نیز بر این عقیده هستند که غذاهای یخ زده در حال حاضر از غذاهای تازه خطر کمتری دارند.

در این جمعیت آماری، مصرف کنندگان نسبت به زمان های معمولی، غذاهای یخ زده بیشتری از مارک های مختلف خریداری کرده اند.

اگرچه سبزیجات و گوشت منجمد اقلام محبوب این جمعیت آماری هستند، اما پیتزا و سایر غذاهای آماده نیز در بالای این لیست قرار دارد. مصرف کنندگان همچنین غذاهایی از قبیل لازانیا و پات پای (پای ظرفی) خریداری کرده اند. آنها همچنین دسر و میان وعده های یخ زده را در لیست خرید خود قرار داده اند.

بر اساس این نظرسنجی، روند خرید بیشتر مواد غذایی منجمد ممکن است در آینده نیز ادامه یابد چراکه 50 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند که طی چند ماه آینده غذاهای یخ زده بیشتری خریداری کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.