مسیرهای امدادرسانی داعش هدف عملیات حشد شعبی و پلیس مرزی عراق

حشد شعبی و پلیس مرزی عراق در سومین عملیات "رمضان" در غرب الانبار، مسیرهای امدادرسانی به داعش را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت حشد شعبی، فرماندهی حشد شعبی در عملیات الانبار و فرماندهی پلیس مرزی عراق، سومین عملیات رمضان را به سمت برخی از اهداف حساس گروه تروریستی داعش در صحرای غرب الانبار تا مرزهای مشترک این کشور با سوریه آغاز کرده و مسیرهای امدادرسانی به داعشی‌ها را هدف قرار دادند.

احمد نصرالله، معاون فرمانده حشد شعبی در عملیات الانبار اظهار کرد: ساعت شش صبح امروز (پنج‌شنبه) فرماندهی ما (تیپ‌های ۱۳، ۱۸ و ۱۹ حشد شعبی) همراه با پلیس مرزی و گروه‌های پشتیبان در سازمان حشد شعبی یک عملیات امنیتی-اطلاعاتی را در منطقه الخرش در شمال منطقه عکاشات آغاز کردند، این منطقه به دلیل داشتن مناطق و مسیرهای ناهمواری که مناطق مرزی را مستقیما به مناطق مسکونی شهرستان القائم متصل می‌کنند و تروریست‌ها از آنها برای رفت‌وآمد استفاده می‌کنند، به عنوان منطقه امنیتی پرخطر شناخته می‌شود.

معاون فرمانده حشد شعبی در عملیات الانبار گفت: در این عملیات قرار است نیروها به منطقه عکیش که از مناطق امنیتی مهم در غرب استان الانبار محسوب می‌شود، یورش برده و این منطقه تفتیش و بررسی کنند، با ورود ما به این منطقه مسیر امدادرسانی به دشمن مسدود و از انتقال حمایت‌های لجستیک از گروهک‌های مخفی داعش ممانعت شد.

همچنین توپخانه حشد شعبی عراق عصر چهارشنبه پایگاه‌های داعش در اطراف روستای باره در شرق شهرستان طوزخورماتو در استان صلاح الدین را هدف قرار داد.

نیروهای حشد شعبی به همراه نیروهای ارتش عراق امروز مرحله دوم عملیات "انتقام روزه‌داران" را با هدف تعقیب داعشی‌های باقی مانده در غرب استان صلاح الدین از هشت محور کلید زدند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.