اشتری: انتظارات و مطالبات پلیس از دیگر دستگاه‌ها? باید کاملاً به صورت شفاف پیگیری شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در جلسه شورای راهبردی هوشمندسازی پلیس، اظهار کرد: هوشمندسازی از اولویتهای نیروی انتظامی به شمار می‌آید، برهمین اساس تمام فرماندهان و مدیران در سطوح مختلف باید با یک اراده قوی و جمعی وارد گام عملیاتی و پیاده‌سازی شوند. البته باید طرح با زمان‌بندی مناسب پیش رود و در مسیر اجرا نیز نوسازی انجام شود.

رئیس پلیس کشور به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر اجرای طرح هوشمندسازی اشاره و بیان کرد: در سال 98، تأکید بر هوشمندسازی و گفتمان‌سازی انجام شده است.

وی بر لزوم ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای طرحهای هوشمندسازی در سطوح مختلف تأکید و تصریح کرد: درصدد هستیم با تسریع در فرآیند هوشمندسازی پلیس، سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات را به مردم افزایش دهیم.

این مقام ارشد انتظامی بر راه‌اندازی قرارگاهی در راستای ساماندهی و هدایت مناسب اجرای طرح هوشمندسازی در نیروی انتظامی تأکید و بیان کرد: مسئولیت قرارگاه با توجه به اهمیت موضوع با خود فرماندهان است و دبیری این قرارگاه نیز برعهده فاوا خواهد بود.  انتظارات و مطالبات ما از دیگر دستگاه‌ها باید کاملاً به صورت شفاف و مشخص پیگیری شود.

وی با بیان اینکه دستیابی به پلیس هوشمند مستلزم تعامل نیروی انتظامی با مراکز علمی، دانشگاهی و نخبگان جامعه است، بر  استفاده از پتانسیل شرکتهای دانش‌بنیان و مراکز علمی و دانشگاه‌های کشور تأکید کرد. 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تحول، نوآوری و پیشرفت باید مشهود باشد، گفت: آموزش، ساختار و تجهیزات مناسب برای اجرای کار ضروری است و باید همزمان آن را دنبال کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: باید آموزش لازم در تمام سطوح مختلف نیروی انتظامی، برنامه‌ریزی و اجرا شود چراکه ارتقاء سطح دانش و مهارت‌افزایی فرماندهان و کارکنان پلیس در اجرای مأموریتها امری ضروری است.

اشتری افزود: اصلاح فرآیندها باید در دستور کار باشد و با بازنگری در آن، کار دقیق‌ترد و سریع‌تر انجام می‌شود.

وی، به نقش کلیدی شرکتهای پژوهشی در این امر اشاره و برتقویت همکاری با آنها تأکید کرد و گفت: باید کار با سرعت پیش رود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.