پخش سریالی از شبکه سعودی "ام بی سی" در تبلیغ عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

شبکه سعودی "ام‌بی‌سی" صحنه‌ای را از یک سریال رمضانی منتشر کرد که به صورت آشکار به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دعوت کرده است و از فلسطینیان و مسأله فلسطین انتقاد می‌کرد.

به گزارش خبرآنی، به نوشته روزنامه عربی ۲۱، در سریال "مخرج ۷" بازیگرانی همچون ناصر القصبی و راشد الشمرانی حضور دارند که به طور آشکار عادی‌سازی روابط با اسرائیل را ترویج می‌دهند.

الشمرانی در این فیلم می‌گوید که قصد دارد فعالیت‌های تجاری و همکاری با اسرائیلی‌ها را توسعه دهد و القصبی پاسخ می‌دهد که اسرائیلی‌ها دشمن هستند.

وی هم در جواب عباراتی را که محتوایشان درباره عادی سازی روابط با اسرائیل است را بیان می‌کند؛ عباراتی که از مدت‌ها قبل توسط حساب‌های مجازی حامی دولت عربستان موسوم به "مگس‌های اینترنتی" مطرح می‌شوند.

این بازیگر در ادامه گفت: "دشمن واقعی کسی است که به شما دشنام می‌دهد، جانفشانی و ایستادگی‌هایت در کنار او را انکار می‌کند، و شما را شبانه‌روز بیشتر از اسرائیلی‌ها دشنام می‌دهد."

الشمرانی همچنین ادامه داد: "منظور من این است که ما به خاطر فلسطین وارد جنگ شدیم، ما نفت را به خاطر فلسطین قطع کردیم، ما حقوقی را پرداخت می‌کنیم که خودمان برای دریافت آن مستحق‌تریم".

این صحنه از سریال، نارضایتی گسترده‌ای را در رسانه‌های اجتماعی به همراه داشت، زیرا فعالان شبکه‌های اجتماعی تأکید کردند که پخش این فیلم در راستای تلاش برای جدا کردن جامعه سعودی از مسئله فلسطین است.

فعالان شبکه‌های اجتماعی مخالفتشان را با اینگونه صحنه‌ها که اشغالگران اسرائیلی را به عنوان "دولت صلح‌جو" به تصویر می‌کشاند و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد، اعلام کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.