به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، امامی گفت: تقاضا برای ثبت نام سیمکارت انفجاری بود به نحوی که روال عادی ثبت نام و دریافت سیمکارت را به شدت تغییر داد با وجود این با پیگیریهایی که شد اپراتورها هم ظرفیتها و منابع شان را افزایش دادند و از 70 هزار ثبت نام در روز اول به 200 هزار ثبت نام سیمکارت تا امروز رسانده اند.
او ضمن درخواست از مردم که حضوری به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه نکنند گفت: مشترکان عنایت داشته باشند که ثبت نام فقط برای سیمکارت اولیها و آنهایی که سیم کارت به نامشان نیست انجام میشود.
امامی با بیان این که اگر مردم به تدریج و باحوصله برای ثبت نام اقدام کنند مشکلاتشان حل خواهد شد گفت: ساعت پیک مراجعه برای ثبت نام آنلاین بین 21 تا 23 شب و 10 تا 13 صبح است.
مدیرکل نظارت بر سرویسهای ارتباطی سازمان تنظیم مقررات گفت: مشترکان در صورت سوال یا شکایتی میتوانند از طریق سامان 195 که هم از طریق تلفن همراه و ثابت و هم وبسایت در دسترس است موردشان را منتقل کنند.
او با بیان این که تاکنون 250 هزار سیمکارت ثبت نام شده گفت: تخمین زده میشود بین 2 میلیون و 200 هزار تا 2 میلیون و 500 هزار نفر سیم کارت نداشته باشند.
مدیرکل نظارت بر سرویسهای ارتباطی سازمان تنظیم مقررات همچنین با اشاره به این که مقرر شده اپراتورهای همراه با مشترکین در پرداخت قبوض مساعدت کنند گفت: مشترکین پرکار با توجه به مقررات سازمان اگر قبضشان را پرداخت کنند بهتر است، اما به هر حال تاکید کرده ایم که بنا بر مدارا باشد و اپراتورها به مشترکین مهلت بدهند.
انتهای پیام/