کاهش محدودیت­‌های کرونایی در اراضی اشغالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در پی نزولی شدن روند ابتلا به ویروس کرونا در اراضی اشغالی، دولتش از امروز (یک‌شنبه) محدودیت­‌های اعمال شده برای مقابله با این ویروس را کاهش می­‌دهد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی تلویزیونی گفت، این رژیم تاکنون در اجرای مأموریت خود برای مقابله با کرونا موفق و محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش تعداد مبتلایان مؤثر بوده است.

وی افزود، بنابراین نتایج مثبت به دست آمده این امکان را فراهم می­‌کند که محدودیت­‌های اعمال شده کاهش یابد. محدودیت­‌های کلی در بخش حمل و نقل از امروز به تدریج کاهش یافته و برخی از فعالیت‌های اقتصادی هم مجددا آغاز می­‌شود و به این ترتیب میزان فعالیت در محل کار از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و برخی از فروشگاه­‌های تجاری هم مجدد فعالیت خود را از سر می­‌گیرند اما مجتمع­‌های تجاری بزرگ و بازار همچنان بسته خواهد ماند.

نتانیاهو گفت، حضور مردم در فروشگاه­‌های تجاری و داروخانه­‌ها هم از فاصله‌گذاری ۱۰۰ متری به ۵۰۰ متر افزایش می­‌یابد.

تاکنون در اراضی اشغالی ۱۳ هزار و ۲۶۵ تن به ویروس کرونا مبتلا شده­‌اند که از این میان ۱۶۴ تن جان باخته­‌اند اما طبق اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته آمار ابتلا به این ویروس سیر نزولی داشته است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.