ادامه حملات ترکیه و شورشیان سوری به مناطق تحت سلطه کردها در حلب

کماندوهای ترکیه و نیروهای شورشی تحت حمایتش برای سومین روز متوالی مناطق تحت سیطره کردها در حومه حلب را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روزنامه القدس العربی، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که دامنه مناطقی که توسط کماندوها و مخالفان سوری مورد هدف قرار گرفته گسترش یافته و شامل تل رفعت، شیخ هلال، اردوگاه کشتعار، کفرانطون، الارشادیه، مرعناز و المالکیه است.

به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه نیروهای ترکیه و شورشیان حملات موشکی را به مناطق تحت سیطره کردها و نیروهای نظام در حومه شمالی حلب انجام دادند.
مناطق روستاهای عقیبه، سوغانکه، زیاره، دیرجمال، بینه و مناطق دیگری در شمال غرب حلب از روز جمعه در معرض حملات شدید توپخانه ای ترکیه قرار دارند که به زخمی شدن یک غیرنظامی و کشته شدن یکی از نیروهای دولتی سوریه و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد.

نیروهای ترکیه و شورشیان برای سومین روز متوالی است که این مناطق را هدف قرار می دهند.

 پنجشنبه نیز مناطق تحت سیطره کردها در کفرنایا، شیخ هلال و اطراف شهر تل رفعت در حومه شمالی حلب را هدف قرار دادند که به کشته شدن یک ن منجر شد.

توپخانه ترکیه در شهر مارع همچنین مناطق تل قراح، ام الحوش، احرص، تل سوسین و کفرنایا در حومه شمالی حلب را هدف قرار داد که به زخمی شدن یک کودک از آوارگان عفرین منجر شد.

همچنین ارتش ترکیه از کشته و زخمی شدن شش تن از یگان های مدافع خلق کرد در شمال سوریه خبر داد.

تعداد نیروهای کردی که از اوایل ماه میلادی جاری در عملیات ترکیه کشته شده اند به بیش از ۳۰ تن می رسد.

ارتش ترکیه با مشارکت شورشیان سوری اکتبر عملیات چشمه صلح را علیه کردها در شرق فرات و با هدف ایجاد منطقه امن برای بازگشت آوارگان  آغاز کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.