آهن‌فروشان تا 20 فروردین تعطیل هستند/بررسی ضرر احتمالی صنوف توسط اتاق اصناف

محمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی در خصوص تعطیلی اصناف غیر ضرور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: فروشندگان این صنف بر اساس تصمیم دولت تا ٢� فروردین ماه تعطیل خواهند بود، البته با توجه به شرایط ممکن است این تعطیلی تا پایان فروردین ماه سال ٩٩ تمدید شود. 

به گفته وی، سلامتی مردم از کسب و کار مهمتر و واجب تر است و امیدواریم این تعطیلی ها به نتیجه برسد و بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم. 

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات در خصوص خسارات احتمالی این صنف به دلیل تعطیلی گفت: قرار است اتاق اصناف با انجام کار کارشناسی در همه صنوف، میزان ضرر احتمالی و خسارت هر صنف را مشخص و پیشنهاداتی برای کمک به آنها به مسئولان ارایه دهد.

آزاد با بیان اینکه به شخصه نامه و یا درخواستی در خصوص مشکلات این صنف به اتاق اصناف ارایه نکرده ایم و منتظر نتیجه کار کارشناسی اتاق اصناف هستیم، تصریح کرد: اتاق اصناف در حال بررسی هر صنف به صورت جداگانه است به این شکل که بررسی می کند هر صنف در صورت عدم تعطیلی چه وضعیت داشت و یا اگر تعطیل شده چه اتفاقات و یا ضررهایی رخ داده است. 

وی در پایان گفت: وزارت صنعت قول هایی برای کمک به اصناف داده است ولی منوط به نتیجه کار کارشناسی است که اتاق اصناف در حال انجام است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.