ربیعی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی: بزرگترین چالش در سال 98 تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا بود/ برگزاری? جلسات دولت بدون تعطیلی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، علی ربیعی سخنگوی دولت عصر امروز(دوشنبه، 11 فرودین 99) در نشست خبری با اشاره به آخرین اقدامات دولت در مقابله با گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: ما در حالی وارد سال 99 شدیم که سال سختی را پشت سر گذاشتیم، چالش‌های بزرگ در سال گذشته داشتیم، که بزرگترین آن تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا بود.

وی با بیان اینکه گذر از این چالش‌ها در با کنار هم بودن به دست می‌آید، اظهار داشت: در آغاز سال جدید، جهان با چالش کووید 19 مواجه است، اما در ایران با تحریم و کرونا مواجه شده‌ایم.

سخنگوی دولت تأکید کرد: باید پذیریم که زیستن در سایه تحریم و کرونا در پیش گرفتن سبک زندگی جدیدی در ترتیبات بین‌المللی است، دولت سال جدید را بدون تعطیلی آغاز کرده و تلاش کرده همه امکانات ملی و نهادهای مدنی و نهادهای حاکمیت و به‌ویژه گروه‌های اجتماعی و تک‌تک‌ مردم را به‌کار گیرد.

ربیعی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم کرونا زندگی‌مان را مختل کند، گفت: از هما اولین ساعات سال جدید بدون وقفه جلسات دولت برای مبارزه با کرونا در جریان بود و دولت تعطیل نشد.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.