جهانگیری: سلامت مردم دغدغه اصلی ما است/ لازم باشد تصمیمات سخت تری می گیریم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جریان بازدید از انستیتو پاستور طی سخنانی گفت: برای مقابله با کرونا تمام دستگاه های اجرایی و فعالان مدنی پای کار آمده اند و مشارکت بخش عظیمی از مردم محقق شده است.

وی افزود: امروز شرایط ما تا یک حدی مشابه دوران دفاع مقدس و همانطور که در آن دوران  یک عده از جان و مال خودشان گذشتند  امروز هم همینطور است و یک  انسجام در مجموعه کشور شکل گرفته  و امیدواریم این انسجام در کنار بزرگ مجموعه بهداشتی و درمانی کشور شکل گرفته است. اگرهمراهی کامل مردم را هم داشته باشیم و مردم هم در خانه بمانند و این زنجیره بیماری قطع شود بر اساس نظر کارشناسان می توان گفت که در آینده نه چندان دور می توانیم بر این ویروس مسلط شویم. 

جهانگیری ادامه داد: امروز کشورهای بزرگ صنعتی بیشترین مشکل را در مقابله با کرونا دارند. اما ما مواد غذایی مردم به اندازه  کافی تامین کردیم و فروشگاه ها مملو از مواد مورد نیاز مردم است. 

 معاون اول رئی جمهور عنوان کرد: دولت تقریبا بخش اصلی اش تعطیل است و جاهایی که تعطیل نیست باید دایر باشد. دولت و ستاد مقابله با کرونا اگر نیاز باشد باید و نباید هاو جدی تر وضع می کند و ما نمی توانیم با سلامت مردم مسامحه کنیم.موضوع اصلی برای ما  سلامت مردم است و هر جا لازم باشد تصمیم سختی برای سلامت مردم گرفته شود انجام می دهیم.

ادامه دارد....

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.