محتواسازی‌های مردمی که پویش ملی "در خانه بمانیم" را عملیاتی کرد + تصاویر

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ محتواسازیهای بصری می توانند کمک شایانی به زیرسازی فرهنگی برای یک پویش باشند. بعد از شیوع ویروس کرونا هم لزوم در خانه ماندن هم به عنوان یک هدف اجتماعی مورد استفاده کنشگران، مسئولان و محتواسازان فضای مجازی قرار گرفت.

پویش در خانه ماندن تنها به بیان مسئولان محدود نشد و برای تأثیرگذاری بیشتر به یک هنجار اجتماعی تبدیل شد. هنجاری که با نقل شفاهی مردم  و محتواسازی عمومی به صورت خود جوش و توسط مردم شکل گرفت.

این محتواهای تولید شده تنها به عرضه در رسانه های رسمی و دولتی محدود نشد و توسط مردم در صفحات شخصی و شبکه‌های مجازی دست به دست شدند. در ادامه بخشی از این محتواسازی‌ها را می‌بینید:

ویروس کرونا , ویروس کرونا ,

ویروس کرونا , ویروس کرونا , ویروس کرونا , ویروس کرونا , ویروس کرونا , ویروس کرونا , ویروس کرونا ,

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.