تظاهرات الجزایری‌ها ۳ هفته لغو شد

تظاهرات الجزایری‌ها ۳ هفته لغو شد

پزشکان و متخصصان فعال در اعتراضات مردمی الجزایر با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی شهرهای این کشور، تصمیم گرفتند تظاهرات برای سه هفته به حالت تعلیق درآیند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از العربی الجدید، ۲۵ تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت الجزایر از جمله پروفسور سلیم بن خده و نیز الیاس مرابط، رئیس اتحادیه پزشکان که در جنبش مردمی این کشور فعالیت دارند، پس از نشستی که برای ارزیابی شرایط الجزایر داشتند، با انتشار بیانیه‌ای از تظاهرکنندگان و تمامی تشکل‌های فعال در این جنبش خواستند تظاهرات را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورند.
آنها در این بیانیه با اشاره به قانونی بودن خواسته‌های تظاهرکنندگان و تاکید بر حفظ ساختار مسالمت‌آمیز آن، از مردم این کشور خواستند از تجمع‌ها اجتناب کرده و تظاهرات مردمی را به مدت سه هفته به حالت تعلیق درآورند.
آنها در ادامه شیوع کرونا در برخی از شهرهای الجزایر را ناشی از تدابیر ضعیف دولت در این زمینه دانستند و از فعالان برجسته این تظاهرات خواستند درباره خطرات برگزاری تجمع‌ها در این مرحله به مردم آگاهی داده و برای این شرایط ویژه راهکارهای دیگری را به جای مبارزه خیابانی پیشنهاد دهند.
در این راستا فعالان جنبش دانشجویی الجزایر که روزهای سه‌شنبه تظاهرات برپا می‌کردند، با توجه به تصمیم‌گیری فعالان جنبش مردمی و نیز پزشکان، از لغو تظاهرات امروز خود خبر دادند.
در مقابل احزاب سیاسی الجزایر این تصمیم را موضعگیری مسؤولانه از سوی فعالان جنبش خوانده و از آن تقدیر کردند.
انتهای پیام

برچسب ها :

تظاهرات الجزایری

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.