پوتین: مخالفت غیرنظام‌مند با دولت به معنی دشمنی با دولت نیست

رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد، از نظر او مخالفت غیرنظام مند با دولت به معنی دشمنی با دولت نیست و چنین مخالفانی که نظام مند نیستند دشمنان دولت محسوب نمی‌شوند.

به گزارش خبرآنی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، با تحسین از مخالفان غیرسیستماتیک دولتش به مشارکت این مخالفان در بهتر کردن جامعه اشاره کرد.
او در مصاحبه‌ای به خبرگزاری تاس در خصوص پروژه مشهور به "۲۰ پرسش از ولادیمیر پوتین" عنوان کرد: این هیچ نسبتی با واقعیت ندارد.
پوتین گفت که اعتقاد دارد، سیاستمداران از جمله مخالفان دولت نباید تنها از مقامها انتقاد کنند بلکه باید دیدگاهی شفاف در خصوص رسیدگی به مشکلات پیش روی کشور داشته باشند.

رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد: افراد عادی جامعه تنها نمی‌خواهند شاهد این باشند که یک نفر صرفا از مقامها انتقاد کند بلکه می‌خواهند بشنوند و بفهمند که آنهایی که انتقاد می کنند خودشان چه پیشنهاداتی دارند. وقتی آنها در پاسخ به سوالاتشان به جز انتقاد چیز دیگری نمی‌شنوند این سوال مطرح می شود که شما پس به چه کسی باید رای بدهید؟

پوتین تاکید کرد، روسها در حوزه سیاست به هیچ وجه ساده لوح نیستند. دیگر تنها کافی نیست که به مردم پیشنهاد کنیم که میخواهیم غذا روی میزشان بگذاریم. آگاهی سیاسی شهروندان عادی روسیه در طی سال گذشته رشد پیدا کرده است.
انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.