توصیه رئیس سازمان بهشت‌زهرا به مردم و والدین شهدا+ فیلم

 سعید خال، رئیس سازمان بهشت زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی ضمن قدردانی از مردم بابت عمل کردن به توصیه‌‌های شهرداری و سازمان بهداشت زهرا (س) اظهار کرد: از ساعات آغازین شاهد این بودیم که سازمان بسیار خلوت بود و مردم رعایت کردند اما این رعایت‌‌ها کافی نیست.  استدعای من از مردم این است که توصیه‌‌ها را جدی بگیرند و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند و این کار را در منزل با دعا و ثنا ادامه دهند و بعد از عبور از بحران کرونا در این مکان حضور یابند.

وی افزود: الان بیش از هر زمان دیگر، جامعه درمانی ما نیازمند عزم ملی و یاری است و این موضوع باید ادامه‌‌دار باشد. از مردم عزیز خواهش می‌‌کنم طی 15 روز آینده این روند را حفظ کنند و توصیه‌‌ها را رعایت کنند تا ان‌‌شاءالله نتایج آن عاید ایران اسلامی ما شود.
خال تاکید کرد: دیروز استانداری تهران مصوبه‌‌ای را به ما ابلاغ کردند که هیچ برنامه رسمی برای نوروز در گلزار شهدا نخواهیم داشت. 
وی خاطرنشان کرد: خواهش من از مردم و والدین معزز شهدای گرانقدر که عموماً  نیز مسن و در معرض خطر هستند، این است که هنگام سال تحویل در کنار سفره هفت سین و کلام‌‌الله مجید بنشینند و مراجعه نکنند تا این ایام را بتوانیم به لطف شهدا سپری کنیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.