پخش کلیپ‌های آموزشی درباره پیشگیری از کرونا در تلویزیون‌های شهری تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی ، برزین ضرغامی در نشست خبری مجازی ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری تهران اظهار کرد: نخستین اقدام سازمان زیباسازی موج اول تبلیغات شهری بود که با هدف افزایش آگاهی مردم درباره بیماری کرونا آغاز شد که گذاره‌های بهداشتی از سوی مدیر کل سلامت شهرداری تهران به این سازمان ارائه شد و سازمان هم در سازه‌های تبلیغاتی آنها را اکران کرد، همچنین همزمان کلیپ‌هایی از همان مسائل آموزشی تولید و از تلویزیون‌های شهری پخش شد.

وی تصریح کرد: در جلسه با سمن‌های فعال در حوزه بهداشتی نیز هم گذاره‌های جدید آموزشی استخراج و دور جدید کارهای گرافیکی با محوریت آموزش در دستور کار قرار گرفت که در تمامی اکران‌ها به مئسله شکست کرونا اشاره شده است.

ضرغامی ادامه داد: تقریباً بیش از 30 هزار متر از سازه‌های تبلیغاتی به مسائل آموزشی و پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اختصاص داده شده است  و تنها جایی که هنوز تبلیغات محیطی انجام نشده است برمی‌گردد به  بدنه اتوبوس‌ها و دلیل آن هم بحث‌های سلامت محوری است زیرا  رنگ کاری بر بدنه اتوبوس‌ها چالش‌های بهداشتی در این زمینه است.

وی درباره تمهیدات سازمان زیباسازی در راستای  استقبال از نوروز گفت: مسئله نقاشی‌های شهری همچون سال گذشته به گستردگی در حال اجراست و هم اکنون 150 گروه نقاشی دیواری مشغول به کار هستند.همچنین مثل سال های گذشته در 22 منطقه شهر تهران اقدام به نصب تخم مرغ‌های رنگی خواهیم کرد و از روزهای اینده این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.